Rondreis West Amerika

15 mei 2016

Onze rondreis West Amerika in 2015 was zo geweldig dat we besloten hebben dit jaar terug te keren. Dit keer vliegen we naar Las Vegas daar dit het beste uitgangspunt is voor de parken die we dit jaar willen bezoeken.Deze keer hebben we een SUV gehuurd en hotels geboekt. Iets minder avontuurlijk dan vorig jaar met de camper, maar wel wat comfortabeler en zeker gezien het in de staten Arizona en Utah bijzonder heet kan worden, maar ook omdat er vaak thunderstorms kunnen zijn in de periode dat wij gaan.

Parken die we dit jaar bezoeken zijn Valley of Fire - wederom Zion National Park daar we nog een aantal hikes willen doen die vorig jaar door overstromingen niet konden plaats vinden - Capitol Reef National Park - Dead Horse Point - Canyonlands - Arches national Park - Monument Valley - Page - en nogmaals Grand Canyon maar dan de minder toeristische North Rim.

Daarna verblijven we nog 2 nachten in Las Vegas om daar wederom een aantal dingen te bezoeken die we vorig jaar niet hebben bekeken.

1. Adriënne:
    16 mei 2016
    Wat super gaaf dat jullie nog een keer gaan we zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Heel veel plezier en liefs van ons