Denver

2 juni 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag was het dan zover. Na een lekker nachtje te hebben geslapen in het Van der Valk Hotel op Schiphol stond vandaag onze vlucht gepland naar Denver. Met een zogenaamde cityhopper van Lufthansa vlogen we eerst naar Munchen. Alles verliep lekker soepel en rond half 12 stapten we in 1 van de nieuwste vliegtuigen van Lufthansa.De Airbus A350-900 een mooi luxe vliegtuig. 1 van de leukste dingen waren wel de camera's die buiten aan het vliegtuig zitten. Via je je eigen tv-scherm had je live zicht op het neuswiel en over het hele vliegtuig. Hierdoor kon je alles mooi volgen. Na de lunch en 2 wijntjes verder  hebben we nog een beetje kunnen slapen. Service is echt super bij Lufthansa. Voor de landing kregen we nog diner en gedurende de vlucht krijg je voldoende drinken en snacks. Alles verliep volgens schema en om 14.00 uur zijn we geland in Denver. Ook de douane die tegenwoordig voor het grootste gedeelte digitaal verloopt ging vlot. Bij de douanecontrole moest alleen Pat nog een extra foto en vingerafdrukken laten maken. Voor we het wisten stonden we buiten in een zonovergoten Denver. Huurauto ophalen ging ook redelijk vlot. Dit keer kregen we een KIA Sorrento mee. Daarna inchecken in Ramada Inn en voor we het wisten stonden we al in de Walmart om onze eerste inkopen te doen. We waren daarna ook helemaal op, en om 20.00 uur ( Denver tijd ) zijn we in bed gedoken. We weten dat we vannacht alweer vroeg wakker zullen zijn, want dit is altijd al zo geweest als we naar Amerika gingen.  Het duurt een paar dagen voor we in het ritme komen hier. Maar we zullen zien. Morgenvroeg vertrekken we naar Rocky Mountains National Park. Uiteraard proberen we weer zoveel mogelijk te updaten als we Wi-Fi verbinding hebben.

Groetjes uit het land van cowboys en indianen.

1. Thieme:
    3 juni 2018
    Dat klinkt allemaal erg goed.
    Geniet ervan samen,en wij blijven jullie volgen.
    Lieve groet, Linda Thieme en Kenji Thalen.