Road trip USA 2018

29 april 2018 - Echt, Nederland

Nog even en dan is het weer zover. Onze volgende Roadtrip USA is weer gepland en geboekt.
Dit keer wederom met nieuwe bestemmingen, maar we eindigen ook weer met een aantal parken die we al hebben bezocht. Om de simpele reden dat we daar nog niet uitgekeken zijn, en daar nog een aantal trails willen lopen. Net als de vorige keer hebben we weer een SUV gehuurd en hotels geboekt. Vliegen doen we dit keer met het paradepaardje van Lufthansa, de Airbus A350-900.
Vluchten:
Amsterdam - Munchen
Munchen - Denver

Parken die we dit jaar gepland hebben om te bezoeken:

- Rocky Mountains National Park (RMNP)
- Custer State Park
- Bryce Canyon
- Capitol Reef
- Goblin State Park
- Natural Bridges State Park
- Canyonlands ( dit keer The Needles District)
- Arches National Park

Als jullie het leuk vinden om mee te lezen (uiteraard zullen we ook foto's uploaden zodat er ook wat te kijken valt) dan zou ik zeggen...volg ons op deze reislogger.
We zullen proberen om de reisverslagen up to date te houden, maar er kan wat vertraging in zitten omdat we niet altijd over Wi-Fi beschikken.

Gr Pat en Korina

1. Adriënne:
    29 april 2018
    Nou ja, jullie nemen het ervan zo saampjes. Leuk hoor we wensen jullie alvast heel verl reisplezier en wij genieten graag mee met jullie belevenissen. Doe voorzichtig en gezond weer thuis t.z.t liefs vanuit Middelburg
  2. Peter en Ann:
    30 april 2018
    Goede vooruitzichten Pat & Korina. Wij gaan jullie blog alvast met veel goesting volgen. Have fun!!!
  3. Thieme:
    3 juni 2018
    Wij volgen jullie blog,en wensen jullie een hele fijne vakantie.
    Lieve groeten van Linda,Thieme en Kenji Thalen 💕