Las Vegas

17 juni 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag is het vrijdag 17 juni. Gisteren zijn we vroeg vertrokken vanuit de Grand Canyon naar Las Vegas. Rond de middag kwamen we aan en hebben eerst een bezoekje gebracht aan de Pawn Shop, bij ons bekend van de televisiezender History. Gelukkig konden we zo naar binnen, want normaal sta je buiten in de rij te wachten om naar binnen te kunnen. Na de Pawn Shop zijn we naar het Hard Rock Hotel gereden om in te checken maar onze kamer was nog niet klaar. Dus zijn we naar de Strip gelopen om ons daar wat te amuseren. Vorig jaar hebben geen foto gemaakt van het bord "Welkom to Las Vegas"omdat we niet wisten waar dit stond. Dus nu op zoek naar het bord, en ik kan zeggen dat dit een behoorlijk eind lopen was. Maar goed eindelijk hebben we er fotoos van. Ondertussen was het al 17.00 uur voordat we terug waren bij het hotel, dus eerst maar eens een lekkere douche genomen. Hier knapt een mens van op na al die hitte. Want in Vegas is het weer hot. sÁvonds zijn we met de auto naar Downtown Las Vegas gereden naar Fremont Street. Hier is het vroeger allemaal begonnen met neonverlichting en gokken. Op Fremont Street was het dan ook lekker druk met overal muziek. Eigenlijk veel gezelliger dan op de Strip zelf. Rond een uur of 10 zijn we terug gegaan naar het hotel en heeft Pat nog wat dollars vergokt. Geen gokje wagen in Las vegas is not done. Rond 12 uur hebben we toch maar onze oogjes dicht gedaan want morgen hebben we nog een volle dag te besteden in Las Vegas.

1. Stephanie:
    18 juni 2016
    Hallo ,
    ik wens jullie nog vele mooie momenten op jullie vakantie daar!!!
    Een veilige reis terug en tot binnenkort :-)

Vele groeten ,
    Team maaseik