Devils Tower en Cody

7 juni 2018 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag om 06.00 uur wakker. Vanuit Spearfish  vertrokken naar Cody met een kleine omweg via Devils Tower. De dag begon goed maar het werd al snel bewolkt. Ze gaven al 2 dagen af dat er thunderstorms op komst waren. Bij Devils Tower was het nog heel rustig, dus we konden op ons gemak de wandeling rond de toren maken. Langzaam begon het wat donker te worden en we hoorden al gerommel. We hebben maar een tandje bijgezet om de ronde af te maken, want we waren pas op de helft. We voelde de eerste regendruppels al vallen, maar gelukkig zette het niet door. Terug bij de auto begon de zon al weer te schijnen. Daarna op weg naar Cody. Rond 15.00 uur kwamen we aan in Cody en zijn na het inchecken meteen even naar de Walmart gereden voor inkopen te doen. Daarna zijn we naar het Irma Hotel gereden want daar vind iedere dag een soort toneelstukje plaats op straat compleet in cowboystijl die eindigt in een schietpartij uiteraard. Leuk om te zien, maar echt amerikaanse poppekast natuurlijk. Na het eten zijn we naar de Cody rodeo show geweest. Ook dit ging allemaal typisch op zijn amerikaans natuurlijk. De show was om 21.30 uur gedaan en we zijn daarna ook meteen gaan slapen. Morgen gaan we naar Yellowstone national Park. Gr Pat en Korina