Zion National Park

6 juni 2016 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen weer vroeg wakker uiteraard, want we zitten nog niet in het dag en nachtritme van deze tijdzone. Gelukkig wel goed geslapen dankzij de airco. We hebben vroeg uitgecheckt en zijn eerst weer even naar de Walmart gereden voor wat fruit en nog extra drinken. Daarna op weg naar Zion National Park. Het beloofde weer een hete dag te worden, maar aangezien we vandaag The Narrows wilden lopen, was dit niet zo erg. The Narrows is een wandeling door een kloof en je moet hoofdzakelijk door de rivier lopen. Aangekomen in Zion zijn we direct met de shuttlebus naar het beginpunt van The Narrows gegaan. Vorig jaar konden we deze niet lopen wegens flashfloods. Gelukkig was deze trail sinds vorige week weer open. Ook al staat er niet veel water dan nog kan er een sterke stroming staan en dan mag je er ook niet in. Dit keer hadden we dus geluk. Het was een super wandeling, ondanks dat het water behoorlijk koud was (af en toe moest je tot boven je navel door het water. Tegen 6 uur waren we terug en hebben gauw ingecheckt en een douche genomen. Verder nog even wezen eten bij Spotted Dog en nu uitgeblust op de kamer. We hebben wat fotoos toegevoegd aan het album The Narrows, dan krijgen jullie een indruk wat deze wandeling inhoudt. Nu nog even tv kijken en dan gauw slapen.