Zion National Park

7 juni 2016 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vandaag zou het weer een warme dag worden. Na het ontbijt zijn we vertrokken om Hidden Canyon te doen. Helaas bleek deze trail gesloten wegens onderhoud aan de paden. Hierop hebben we besloten Angels Landing nog een keer te doen. Vorig jaar deden we deze trail gedeeltelijk in de regen en gedeeltelijk in de zon. Met deze warmte was het afzien, vooral de switchbacks naar boven. Het eerste gedeelte via de kettingen was erg druk en erg warm. Hierdoor hebben we besloten de laatste klim niet meer te maken. We hebben wat genoten van het uitzicht en zijn toen terug naar beneden gegaan. Hier hebben we een stukje Grotto trail gedaan tot aan Zion Lodge. Ook nog even een hert gespot die onder de boom lag te rusten. Omdat we nog wat tijd over hadden hebben we de Pa'rus trail gelopen. Een leuke wandeling die vrij vlak is en hoofdzakelijk langs de Virgin River loopt. Onderweg kom je een paar leuke watervalletjes tegen waar je even de voetjes kon koelen. Hierna terug naar het hotel gegaan om nog wat af te koelen in het zwembad. Morgenvroeg vertrekken we naar Capitol Reef, en als het even mee zit en we kunnen parkeerplaats vinden dan pikken we de Canyon Overlook trail nog even mee. Nu nog even een hapje eten en dan weer op tijd naar bedje.Oja en we hebben 2 video's op de reislogger gezet die we gisteren hebben gemaakt tijdens de wandeling door The Narrows.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Peter en Ann:
    8 juni 2016
    Hey Pat & Korina, weer heerlijk om jullie op deze manier te volgen.
    Als we de foto's van de voor ons bekende plaatsen zien krijgen we heimwee en zijn we stiekem een beetje jaloers op jullie.